"Demi masa, sesungguhnya manusia itu sentiasa dalam kerugian melainkan mereka yang beriman dan beramal soleh serta berpesan-pesan dengan kebenaran dan berpesan-pesan dengan kesabaran."-Al-Quran;Surah Al-'Asr; 1-3.

Sembang Bersembang

Lebih Interaktif ^O^Ukhuwwah . Sila Klik Untuk Ke Laman Ini , Terima Kasih.
[ Copy this | Start New | Full Size ]

Kesan Abadi ~ Terima Kasih Daun Keladi

Oleh isma daud

31 OKTOBER 2013

Hampir terlupa. Diam tak diam sudah melewati 6 tahun saya bersama dengan blog Ustaz Rosli Dhoby ini. Walaupun akhir-akahir ini saya sendiri kurang menulis di laman blog ini, tapi ia masih releven kepada pengunjungnya. Masih ada mereka yang respon kepada apa yang sudah tertinta di sini. Banyak pahit manis berada di laman Ustaz Rosli Dhoby ini. Saya diberi peluang berinteraksi dengan khalayak ramai di luar sana. Saya telah menerima segala kesan positif dan negatif kerana interaksi dua hala di blog ini. Ala kulli halnya, semuanya meninggalkan kesan abadi yang indah dan manis belaka. Jika ingin terus mentelaah buah fikiran saya silalah ke BICARA ISA DAUD. Semoga bermanfaat dan satu perkongsian yang mendatangkan faedah, insya Allah!!! Jika ada salah dan silap, saya memohon ampun dan maaf atas segala-galanya. Selamat Bertandang Ke Laman Ustaz Rosli Dhoby. Saya mengalu-alukan hubungan dua hala di Blog ini dengan meninggalkan pesanan, persoalan dan salam perkenalan melalui kotak pesanan dan FB Ustaz Rosli Dhoby.
Kepada insan yang sudi singgah di sini, TERIMA KASIH.

Wednesday, November 13, 2013

Kepada Yang Berkenaan ~~ Taqwim Persekolahan Dan Cuti Penggal 2014

Oleh isma daud

Kepada mereka yang memerlukan maklumat persekolahan dan merancang cuti dengan anak-anak, semoga taqwim ini dapat membantu.


Bagi sekolah-sekolah di Kedah, Kelantan dan Terengganu
KUMPULAN B : Sekolah-sekolah di Negeri Perlis, Pulau Pinang, Perak,
Selangor, Negeri Sembilan, Melaka, Johor, Pahang, Sabah, Sarawak,
Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Labuan & Putrajaya

Sumber : Taqwim Sekolah 2014.

No comments:

Sepanjang Jalan Di Sibu

Related Posts with Thumbnails

@Facebook ~ "Ustaz Rosli Dhoby"

~ Salam Persahabatan , Terima Kasih.

Info Ustaz Rosli Dhoby's FB Wall